Thursday, January 11, 2007

God afton

Vart & besökt Sveriges framsida (läs Göteborg) idag med en kompis & shoppat för pengar jag inte har! Ca tusenlappen..och det är så fruktansvärt bra att shoppa för så mkt när man lever på sambons a-kassa. Men som Nemi säger..tänk va nyttig ja va nu, för jag kunde köpt knark för pengarna istället men se det gjorde jag inte!
Petrus vet inte om vad kalaset gick på men eftersom häcken var klämvänlig i nya jeansen vart det helt godkänt :-P
Detta kom jag hem med;
Ett par jeans med döskalledetaljer
En Emily Strange tröjja
Hello Kitty trosor
2par knästrumpor
1 snusnäsduk med döskallar på
Och senaste Iron Maiden skivan till sambon, samt en försenad födelsedagspresent till bästaste kompisen.

Hänt annars på sistonde då?
Jo, min dator har krashat!! *panik*
Petrus har gjort allt för att rädda den..men nepp, sorry!
Kaputt! Datorn är helt kaputt & skitkrashad. *grinar*
Fy vad jobbigt! Och det som är så himla bra är att mötesprotollet till det konstituerande årsmötet för Råtthjälpen är helt bortblåst nu! Jag har det inte, justeraren har det inte & Johan (ena ledamoten) som skickade in det till skatteverket har säkert inga kopia på det heller
*en rad av svordommar*
Great great great! Juuust greeaaat!

Som tröst tänker jag lägga mig strax & lyssna på Harry Potter & Halvblodsprinsen till kl 05 på morgonen.. (kl visar just nu 01.37)

Kom just att tänka på en sak..
I sommras när jag hade praktik på Zoofias så hoppade en gammal långtidspraktikant in eftersom vi var kort om folk i affären. På lunchen frågade hon mig mig en väldigt lustig fråga i mitt tycke.
"Varför är du helt svart?"

En tjej som är 2 år äldre än mig, bär färgglad kjol & tröja & flätor fråga mig varför jag bara har svarta kläder på mig..
Men!?
Jo, förstår du flicka lilla. Jag bär svart därför att jag är ständigt deprimerad, självdestruktiv & samt självmordsbenägen. Därför känner jag mig tvingad av samhället att bära helsvarta kläder på mig och känner att samhället inte skulle acceptera mig om jag bar gula, skrikiga kläder..

Förresten..var det nån som missade den stora neonskylten med orden "Sarkasm" på?

No comments: