Saturday, January 27, 2007

The one without a title


Bilden; Tema "Utanför mitt fönster"

Nu har jag äntligen orkat fixat mig en gästbok hit oxå! Dit hittar man i rubriken & lämna gärna ett avtryck!


Gubben min har äntligen fått jobb igen! På Sweagon återigen men pengar är pengar..Tjohoo! Och vad är det första vi gör? Åker till skövde & köper ett trådlöst bredband såklart för runt tusenlappen! :-D Köpte även lite nytt & skoj till hamstern & gerbisarna..

Usch men det har krånglat skitmkt med trådlösgrejjen..men hursom är det löst nu & datorn har flyttat från vardgasrummet till sovrummet & råttorna tvärtom.


Efter att inte hört ifrån Gela Pela sen julas vart jag rätt övertygad om att hon vandrat vidare. Men idag fick jag ett mess med ursäkten att hon vart mobillös i 3 veckor..*fnys*

Men..Min Gela lever iaf! Good news..


Okej, jag inser att detta inlägg va rätt meningslöst men nu har jag sagt nåt iaf..Det va ett tag sen..

Tjillevippen!

1 comment:

Anonymous said...

Tacka gud för trådlöst bredband!