Wednesday, January 3, 2007

Ratzen tar över


Hugo
Nu är mamma borta så nu tar jag - stora maffiga bästistaste Hugo över den här bloggen!
Wille
Du, glöm inte att vi oxå finns här. Vi tar över mammas blogg tillsammans. Och föresten ska du inte va så stursker..så förbannat bra är du inte. Du är bara elak.
Hugo
Vadå elak? Jag gör väl aldrig en fluga förnär!?
Wille
Har du sett vad du har gjort med stackars Tottes svans?
Totte
Mm, kolla hur den ser..Alldeles sårig för att du biter i den hela tiden
Hugo
Ja, men det är ju bara för att jag inte tycker om dig!
Wille
Kan du inte va lite shysst mot lillen istället? Han är faktiskt ganska okej..
Hugo
Det va la fan då..Nu pratar vi inte mer om det här. Måste göra nåt vettigt av den här bloggen!
Mamma är ju så rörig så vet väl knappt va hon håller på med här..
Wille
Nu tycker jag att du ska va snäll mot mamma! Hon är faktiskt jättesnäll & underbar. Varm & mysig..
Hugo
Men gift dig med henne då!
Wille
Men hon ska ju gifta sig med pappa ju. Men annars så!
Totte
Jag har inte lärt känna varken mamma eller pappa så bra än. Så jag vet inte. Men så hemska verkar dom inte va iaf..
Hugo
Jaja..här händer ju inget med er mesproppar. Tänk om man hade riktiga män att umgås med istället för..
Wille
Äsch, vi vet båda två att du tycker det är jättemysigt att krypa ihop i en förliten hängmatta med mig och sova bort hela dagen!
Hugo
Äsch! Du ljuger bara, hela tiden..Mespropp!
Wille
Nä nä nä! Jag har faktiskt bildbevis. Kolla här..
Totte
Hihi, va söööt du är Hugo! Riktigt mysig ser du ut ju..
Hugo
Men det va väl fan då! Nu går jag
Wille
Jaja..jag är gammal & trött så jag hakar på..
Totte
Men jag är inte gammal eller trött. Jag är ung & full i spring. Men nähä..jag går väl jag med då

No comments: