Thursday, January 4, 2007

RövSJ

Jaha, tanken var ju att nästa gång jag skulle skriva här så skulle jag vart på en råtträff i Uddevalla hos Pia. Men nähä, det sket sig big time! Det va nämligen fullt på tåget. Hur det nu kan va fullt på ett tåg!? Dom som brukar proppa varje cm full med folk på tågen..men nähä, det gick inte! Skitbesviken vart man såklart..
Men för att pigga upp mig åkte jag & gubben & hyrde en film. Hittade faktiskt Earthsea! Baserad på Övärldenböckerna av Ursula Q Leguin. Åkte sen till Willys & köpte massa lösgodis & en dricka. Och som extraplåster på såren får Emma dricka sin favoritöl Bellman ikväll, känns iaf lite bättre.. *snyft*

Så det har inte hänt så mycket mer idag då förutom att man gjort iordning sig för råtträffen..Packat, handlat, käkat Donken - provade El Maco, den va faktiskt god. Men rövarna hade ju glömt den speciella kryddan & skakpåsen! Det är ju det som gör hela El Maco ju! *fnys*

Usch..lust & gräva ner mig nu med en mysig råtta..suck

No comments: